ایران قوی / ادبیات جدید انقلاب، درد اصلی آمریکا

مطالب مربوط

ایران قوی / ادبیات جدید انقلاب، درد اصلی آمریکا

امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان با اشاره به توطئه های دشمن علیه نظام نوپای انقلاب از جمله ترور، جنگ، آشوب و تحریم اقتصادی افزود: ملت شجاع، متدین، صبور و فداکار ایران اسلامی با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) تمام توطئه های دشمن را خنثی کردند.
وی با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی امروز تبدیل به درختی تنومند شده که امت اسلامی از طراوت و سرسبزی آن استفاده می کند افزود: امروز دشمن با چالش جدیدی به نام بیداری اسلامی مواجه شده و به این باور رسیده اند که با تشکیل ائتلافی جهانی، به نظام جمهوری اسلامی حمله کنند اما آمادگی سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مردم و وجود رهبر هوشمند و خردمند نقشه آنان را نقش بر آب کرد .
امیرپوردستان، شهید سردارسلیمانی را شخصیتی متدین و ولایتمدار و با اخلاص و مردی از جنس مقاومت، شجاعت و سخت کوشی دانست و افزود: این شهید در کنار بسیجیان با داعش جنگید و دوشادوش نیروها به میدان می رفت و ارتش افسرده سوریه و عراق را جانی تازه بخشید .
وی به دسیسه های دشمن هم اشاره کرد و گفت: امروز با چهره تازه ای از تهدیدات مواجه هستیم ودشمن از همه مولفه های قدرت علیه ما استفاده می کند، اما در این سال ها روی محور جنگ اقتصادی و جنگ روانی تمرکز بیشتری کرده است.
امیر پوردستان در مورد معامله قرن هم گفت: این طرح همانند سایر طرح های استکباری به نتیجه نخواهد رسید ...


تاریخ ارسال: چهار شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 1:53 |تعداد بازدید : 22 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: